Tuesday, February 8, 2011

Keputusan SPM 2010!


Tak lama lagi keputusan SPM akan diumumkan.
cikgu aku cakap 28 Feb 2011.
tapi, tak pasti.
betul atau
tidak.

Aku,
dengan yakin
dan pasti,
semua budak2 lepasan SPM 2010

MESTI
makan sampai licin segala lauk-pauk.
(sebab terlalu lapar memikirkan keputusan SPM)
mandi sampai bil air melambung naik berganda-ganda dari bulan sebelumnya
(sebab berfikir-fikir di dalam tandas pasal keputusan SPM gak)
tidur pasti tak boleh bangun2 punya.
(sebab mimpi2 keputusan SPM)

ADUH!
seram tidak seram.
memang nasib.

Aku pun pernah mimpi,
keputusan SPM sudah keluar.
Namun,
mimpi itu mainan tidur.

TAPI.
sejak mimpi tu.
Aku rasa takut.

SEBAB
keputusan aku,
2A 3B 3C

tengok tu. 
macam aku ambil PMR pulak.
8 subjek sahaja yang dipaparkan
dalam
mimpi aku tu.
plus minus pun tak ada.

BETUL KAN?

Tuntasnya,
Secara kesimpulannya,
(ceyhhhhh.. teringat karangan BM)
berdebar-debar!


p/s: Apa-apa pun, doakan keputusan SPM saya dan kawan2 yang lain,
CEMERLANG ya.
Maaf sekiranya terkasar bahasa.
(^___________^)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...