Sunday, September 18, 2011

Serius PENAT!~

Assalamualaikum w.b.t.
Hello2.. ada olang meyh??
hehe.

Dari kemarin sampai lah hari ni,
cara aku berkomunikasi tu agak2 ikut style cina2 lah.
KONONNYA lah.
iyah lah, maklum lah,
melekat dengan budak melayu pandai cakap cina kan?
24hours aku dengar bahasa mandarin.
aku rasa sangat2 ingin belajar bahasa mandarin jugak.

Hari ni,
aku bangun awal jugak lah,
Lepas siap2, aku pergi MCD sarapan dengan Kak Dila (house-mate kakak)
dengan JB & Selena Gomez SABAH.
Iyalah, kalau sudah malas kan?
begitu lah gayaknya.
Kena belanja, jadi aku pun bersyukur dengan rezeki tersebut.

Lepas kenyang perut gara2 makan dan bercerita,
maka, aku pun balik rumah untuk bersiap ke bandar pula.
Agak2, dekat jam 1 tengah hari tu, sampai lah aku di Karamunsing.
MAKAN LAGI di Fook Yen. Lepas tu, beli barang2 yang patut.

Puas sudah beli barang eletronik,
Kakak aku bawa aku pergi ke Wisma Merdeka.
Cari2 baju. 
Ni lah tempat aku, kalau bab2 shopping baju ni.
SINI paling best shopping baju2 KOREA.. :))
Kemudian, di sini jugak lah aku buat 2 LAB COAT.
besok SIAP tau.
Ala maklumlah, tempahan khas. special pulak.
Mau balik Tawau dah selasa ni.
Jadi, LABCOAT mesti siap cepat.

Destinasi seterusnya, CP.
Di sini, aku pergi beli ROTI saja.
Semata-mata mau beli mexico bun di TUAHBAKER kan,
sanggup bha!
Cuba pergi cari ni STALL, tingkat 4.
SEDAPPP OUHH!!
Kalau aku pergi KK, wajib lah aku cari TUAHBAKER ni tau.

Lepas tu,
pergi CITY MALL lagi.
CITY MALL ni ala2 shopping mall KOREA.
semua kedai2 di sini,
MOSTLY barang2 korea.
Memang comel2 lah barangnya.

JADI cerita aku bersambung esoknya.
BOLEH?
sebab CHELSEA main sekarang.
CHELSEA CHELSEA..
weeeheeeyy~ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...