Sunday, April 10, 2011

MINAT gila dengan KOREA!

haha.
kalau anda nak kata saya gila,
SILAKAN!
Who cares kan?

Kalau anda nak kata saya kilik,
SILAKAN!
teda urusan juga sama koe kan?

AKU?
memang minat sangat3
lah dengan KOREA.

Macam aku cakap hari tu,
aku suka bahasa dia,
aku suka makanan dia, 
aku suka budaya dia,
PALING UTAMA,
orang dia.

HAHA!

biar apa anda nak kata,
aku tak kisah langsung.
terkilan plus tersindir itu sudah pasti lah,
tapi,
apa boleh buat lah, 
aku dah minat.

MUNGKIN,
anda akan kata,
saya GEDIK?
jadi?
apa hubungan gedik tu dengan minat korea?
adakah anda pernah jumpa aku?
adakah anda satu rumah dengan aku?
atau adakah anda pappparazzi?
TIDAK SAMA SEKALI!

maka dengan itu,
biarlah aku dengan dunia aku,
tapi kalau aku dah terlebih-lebih tu,
tak salah jugak kalau anda nak tegur.
aku dahulukan dengan ucapan KAMSAMIDA!

~KAMSAMIDA~
(^___________^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...