Wednesday, April 20, 2011

Turun 5KG !~!~!

Yiippiieeee!!
ha'ah!
siapa cakap aku turun 5KG?

Sekarang,
anda cari aku di Tawau ni,
anda google earth rumah aku pun tak pa,
no hal punya.

Lepas tu,
anda intai-intai lah aku melalui
GOOGLE EARTH tu,
apa jadi sama aku.

YES!
Kalau anda ikut jugak
apa yang aku terangkan sebentar tadi,
anda memang ada masalah ya!
SERIUS anda ada masalah!

Untuk pengetahuan,
anda semua pembaca,
aku termasuk dalam carta
OVERWEIGHT sedunia.

Tak percaya?
BETUL LAH.

aku termasuk dalam tahap pertama,
OVERWEIGHT.
maksudnya di sini,
aku di tahap pertama.
semua ada empat tahap ya?

Kenapa?
Masih tak percaya.
Tak pa.
Kejap lagi, 
aku tunjukkan dengan anda semua,
bahawasannya,
aku memang naik 5KG sejak keluar dari asrama.

HAHAHA!
Bangga ni nak tunjukkan pada anda semua.

OVERWEIGHT?
sebab apa?
sebab, berat badan aku tak seimbang dengan tinggi aku.
maksudnya,
kalau aku rendah lagi,
aku berada di tahap ketiga OVERWEIGHT.

Kalau berat badan aku seimbang dengan tinggi aku,
maksudnya,
HEALTHY WEIGHT!

SEKARANG NI,
aku dalam misi untuk mendapatkan pingat
HEALTHY WEIGHT!

Kalau anda cakap,
kenaikan berat badan aku sangat terlampau,
silakan.

AKU TAK MARAH PUNYA.
jangan tekejut kalau terserempak dengan aku di bandar!
hahaha!




Orang-orang kalau jumpa aku,
pasti akan cakap,
GENDUT, GIANT, BESAR!

Jaga lah kamu ahh!!

KAMSAMIDA
(^___________^)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...