Monday, August 22, 2011

Sungguh CHOMEL!

Kalau anda peminat katun,
macam aku.
(ni kisah dulu bukan sekarang yah?)
sekarang cerita2 katun ni tak berapa layan lah.
Sebab katun sekarang banyak selekeh dari yang CHOMEL.

Masa kecik2 dulu,
aku suka tengok cerita katun
yang audio dia dalam BAHASA MELAYU.
sangat CHOMEL!

Macam,
Angelina Ballerina,
The Triplets,

Make Way For Noddy,

Oswald,

Kampung Boy,
Usop Sontorian,
dan banyak macam lagi.
Tapi yang tertera di atas tu, memang kegemaran lah!

Ceritanya BEST!
Memang puas hati.
Sekarang aku tercari-cari,
mana pergi semua cerita2 katun tu.
Kampung Boy masih ada lah.
Yang lain?
Harap-harap aku boleh download kah kan?
Tapi, aku lebih memilih jika audio katun tersebut dalam bahasa melayu.
SANGAT CHOMEL!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...