Saturday, February 11, 2012

kembali~

p/s: comelnya TUN! :D

Assalamualaikum.

Ni post aku yang pertama 
untuk tahun ni.
serius.

Kenapa aku kembali buat
sekian lamanya menghilang?
entahlah.

Tapi, aku rasa,
keinginan untuk menulis semula,
membara
 bagaikan
api yang marak membakar dedaun yang kering.
(ermm..sila abaikan)

okay,
mood exam telah kembali.
Tiba2,
aku rasa longlai semula.
Terus lesap idea dalam ceruk2 otak aku ni.

Maka,
dikesempatan ini,
aku mintak tolong kepada anda2 semua,
tolong doakan aku yah?
agar dipermudahkan segalanya oleh Allah.
doakan untuk kawan2 aku jugak.

kawan aku kawan anda jugak.


p/s: aku rindu baca buku ni. sejarah hidup Dr.Mahathir sebagai seorang anak guru bahasa inggeris, seorang doktor, seorang ahli politik, tertulis di dalam lebih 800 muka surat. Memang sangat best! Tapi, aku tak bawa pun pergi sini, sebab, buku tersebut milik bapa aku. hehe. I wish I could bring it here! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...