Wednesday, July 11, 2012

Makan makan dan makan



Assalamualaikum w.b.t.

Hari yang indah di bumi TANTA.
euuuwwwww..
sebenarnya, hari yang panas dan membakar jiwa di Tanta.
Tapi, aku suka hidup di sini.
suka itu ada banyak maksud.
mungkin bagi kau, suka itu gembira,
mungkin juga bagi kau, suka itu sebaliknya.
bagi aku, suka itu.....
biar aku simpan sendiri.
okeyh kah?

kau tidak perlu sibuk-sibukkan diri.

Oh yah,
hari ni, boleh dikatakan,
hari meng-GEMUK-kan diri.
sebab apa? sebabnya, dari subuh sampai sekarang,
mulut aku, aku sumbatkan dengan pelbagai jenis makanan
sekadar memuaskan nafsu. ohoho. :)

(^_____^)
lepas ni pasti aku sakit perut.
hehe. mintak2 nampaknya.??
banyak kowt rumah senpai aku lawat hari ni. ada 3 rumah lah.
*banyak kah tu?
tapi bukan rumah kun okeyh?

sudah dapat makan rumah2 senpai,
makan pulak di restoran indonesia.
bukan main kau MUNIZA.
memang NAGA punya moyang.
SEDAP weyh~ sedap yang superb punya.
seumur hidup aku tak pernah makan bakso.
buatan tangan orang INDONESIA pulak.

AKHIRNYA,
dapat makan bakso,
sedap pulak tu.
sedap gila.


(ni BAKSO MAWAR, btw, bebola daging itu sedap yang amat)


ehemmm. SABAH banyak ja bakso2 ni.
Tapi, aku tak pernah makan pun.
maklumlah, manusia paling cerewet, itu aku.
abang aku, kakak aku pernah ja.
aku ni,
bakso tu pernah jumpa, cuma,
aku agak sombong sikit lah dengan bakso tu.
hehe. bakso siap kenyit2 mata dengan aku lagi.
tapi, aku tetap buat2 bodoh. :)


Maka,
kesimpulannya,
jangan kau jadi manusia cerewet macham aku.
kelak, merugikan diri.
berapa tahun lah hidup,
tak pernah merasa kenikmatan bakso.
RUGI KAN?
(^_____________^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...